ЗАБАВА

Повеќе од 10 болести се лекуваат со оваа мешавина од само две состојки

ECA

Сусам со мед е комбинација која секој еден човек вообичаено треба да го консумира. Не зборуваме само за неверојатниот вкус, туку за нешто многу повеќе. Ова неверојатно мешање на вкусови целосно може да ги преврте вашите претстави.

Производот е присутен во диететски режими и претежно медитеранска исхрана. Сусамот е идеален извор на витамини и минерали. Тој е богат со железо, магнезиум, калциум, манган, бакар, фосфор. Во неговиот состав се откриваат омега-3 и омега-6 масни киселини. Од витамините има во изобилство од оние од група Е, А и В.

Производот е одличен извор и на есенцијални аминокиселини. Тој се води за една комплетна и здрава храна, од која секој човек во денешно време има потреба. Кога се комбинира со мед, веднаш се претвора во храна, која поседува голем број на бенефиции за здравјето. Сусамот се комбинира со мед. Во оваа формула тој е калоричен десерт кој во никој случај не треба да се занемарува. Придобивките од неговата потрошувачка се доста на број. Најмногу лековити својства има кога се зема наутро.

Задолжително треба да се апсорбира на празен стомак, за да дејствува максимално добро.

Квалитети: зајакнување на имунолошкиот систем, лечење на запек, намалување на апетитот за прием на слатко, помага при болести на желудникот. Препорачлив е ако имате колитис, гастритис и чир.

Други придобивки: зајакнување на коскена срж на мускулниот систем, стимулирање на менталните активности, зголемување на физичката издржливост, влијае на сјај и убав изглед на косата и кожата.

Рецепт за правење на сусам со мед (сусам таан)

Рецептот може да се направи без проблем од секој еден од вас. Кој има желба, уште сега може да го тестира за да се убеди дека тоа се приготвува брзо и е елементарено.

Еве ја и самата рецепта: Ставете лажица мед и кон неа додадете лажица сусам. Започнете да мешате додека не се добие нешто слично на алва.

Ова количество поседува висока хранлива вредност (близу 155 калории), 8 грама масти, 21 грама јаглехидрати, еден грам влакна и 3 грама протеини. Наутро ви предлагаме да го изедете директно. Ако ви е непријатно, најдобро би било да си го намачкате врз кришка пченкарен леб или врз палачинка. Ви посакуваме пријатен апетит.

извор:курир.мк

Loading...

Related posts